Bogosavljević: Srbija nema potrošačku kulturu

|   Info
Sve više trgvaca u Srbiji ne poštuje svoje potrošače, pa su kupci sve više u situaciji da budu obmanuti prilikom ispostavljanja računa na kasi. Da se ne kontrolišu, a samim tim i ne poštuju akcije i cene u supermarketima – srpski potrošači su se u to mnogo puta uverili.

Prevare kojima se služe trgovci u Srbiji su tolike da ih je teško i nabrojati. Kupac je često u startu oštećen kada nisu izmenjene propisane nove cene i kada nisu ispoštovani rokovi akcije – tvrdi Petar Bogosavljević iz Pokreta potrošača.

Srbija nema potrošačku kulturu. Naime, Bogosavljević ističe da naši kupci nisu dovoljno informisani, ne kontrolišu račun, pa čak i ne reaguju kada su svesno obmanuti. Kako on ističe, ne žale se nikome i na taj način trgovci dodatno zarađuju.

Potrošači bi trebali da reaguju u pravom momentu kada su prevareni, ali da ubuduće poklanjaju pažnju i poverenje samo onim trgovcima koji redovno kontrolišu svoje cene i akcije i koji su pošteni – tvrdi Bogosavljević, ali i da javno prikažu svoje nezadovoljstvo kada za to ima osnova.

Novinar: Ivana Damnjanović

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar