Anketa o kvalitetu usluga JKP-a „Parking servis“ - Niš

|   Info
Javno komunalno preduzeće „Parking servis“ - Niš poziva građane da se popunjavanjem anonimne ankete izjasne o kvalitetu pružanja usluga od strane vršioca komunalne delatnosti JKP-a „Parking servis“ - Niš.
Foto: televizija Kopernikus


Ispitivanje zadovoljstva korisnika uslugama koje pruža JKP „Parking servis“- Niš trajaće od 13.12.2024. godine do 28.12.2024. godine i uputnik korisnici mogu naći na sajtu preduzeća www.nisparking.rs.

U skladu sa članom 13. Zakona o komunalnim delatnostima (“ Sl.glasnik RS“, br. 88/2011, 104/2016 i 95/2018) i članom 25. Odluke o upravljanju javnim parkiralištima (Sllužbeni list Grada Niša 49/22), vršilac komunalne delatnosti dužan je da jednom godišnje sprovede postupak izjašnjavanja korisnika usluga o kvalitetu obavljanja komunalnih delatnosti kojima se preduzeće bavi.

Parking servis se unapred zahvaljuju korisnicima koji će putem popunjavanja upitnika pomoći i predložiti kako da se unapredi kvalitet usluga.

Upitnik je dostupan na linku veb prezentacije preduzeća.

JKP „Parking servis“ Niš

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar