Izvor: FoNet
Od 11. septembra 1937. godine do svog 86. godišnjice, Beogradski sajam je bio ugrađen u privredne temelje čak sedam država i političkih sistema, opslužio više od 520.000 izlagača iz 180 država, ugostio 65 miliona posetilaca, organizovao oko 3.500 sajamskih manifestacija različitih profila i formata, koji su u proseku privlačili po dvadesetak hiljada ljudi.
Jedan od najprepoznatljivijih simbola Beograda i Srbije, centralno je mesto okupljanja poslovnih ljudi, izlagača i posetilaca iz različitih delova sveta sa odgovornošću nosioca sajamske industrije u regionu, dodaje se.
Pred novovremenim Beogradskim sajmom su izazovi koji sve više postaju tekovine civilizacije: digitalna transformacija, koja uključuje i virtuelne i hibridne modele sajmova, ekološka održivost, personalizacija podataka o izlagačima i posetiocima, brojni novi sektori koji doživljavaju brz rast, globalizacija i internacionalizacija poslovanja, veće angažovanje samih posetilaca.
Autoritet i značaj specijalizovane izložbe EXPO 2027, kojoj su Beograd i Srbija domaćini, a na čijoj će lokaciji, po zatvaranju njenih kapija, biti novi gravitacioni orijentir sajamske industrije ovog dela Evrope, traže od Beogradskog sajma da već od ovog rođendana odbrojava vreme, koje ni na sekundu neće stati, zaključuje se u saopštenju.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!