Kampanja "Crveni krst – crveni tepih"

|   Info
U prostorijama Crvenog krsta Srbije u Beogradu uručena su priznanja za doprinos kampanji „Crveni krst – crveni tepih“. 46 javnih ličnosti ove godine uzelo je učešće, a sve u cilju obezbeđivanja rezervi krvi tokom leta, kada je i najpotrebnija.

I ovog leta Crveni krst Srbije dobrovoljno davalaštvo krvi građanima je učinio zanimljivim kroz kampanju Crveni krst – crveni tepih. Cilj same akcije je da se usmeri pažnja građana ka potrebama za krvlju i jasno stavi do znanja da rezerve krvi zavise od svih nas. Akcija je veoma uspešno prošla, a ovog leta nijedna operacija nije odložena, niti povređeni nije mogao da primi transfuziju sa obrazloženjem da nije bilo krvi, rečeno je na svečanosti.

U kampanji su  učestvovali novinari, sportisti i glumci, a svako od njih je svojim rečima preneo lično iskustvo o tome zašto je važno  biti dobrovoljni davalac krvi.

Na svečanosti u Crvenom krstu Srbije uručena su i priznanja medijskim partnerima koji su omogućili emitovanje sadržaja 46 video klipova na svojim kanalima, a među dobitniciima su Kopernikus TV, kao i O2 i Prva televizija.