Izvor: Tanjug
Kompanikja navodi da je o tome obaveštena policija i pozvao klijente da kontaktiraju svoje banke ili provajdere kreditnih kartica.
U saopštenju, koje prenosi Gardijan, navodi se da ukradeni podaci nisu sadržali detalje o putovanjima ili pasošima, te da su lični i finansijski podaci kupaca koji su izvršili rezervacije putem veb sajta "ba.com" i aplikacije avio-kompanije kompromitovani u periodu od 21. avgusta 2018. do 5. septembra 2018. godine.
"Upad u sistem je rešen i naš sajt funkcioniše normalno. Britiš Ervejz komunicira sa ugroženim kupcima i savetujemo sve klijente koji smatraju da su možda bili žrtve u ovom incidentu da kontaktiraju svoje banke ili provajdere kreditnih kartica i da postupe po savetima koje im preporuče", piše u saopštenju.
Generalni direktor Britiš Ervejza, Aleks Kruz, izjavio je za radio BBC da je kompanija kontaktirala ugrožene kupce čim je saznala za hakerski upad u podatke na njihovoj veb stranici i mobilnoj aplikaciji.
"Čim smo saznali da su podaci o klijentima kompromitovani, istog trenutka smo počeli da pozivamo sve naše kupce, to je bio prioritet", rekao je on, dodavši da će avio-kompanija obeštetiti svakog putnika koji je u ovom nemilom dogadjaju pretrpeo finansijski gubitak.
Kruz je rekao da obaj upad nije bio "probijanje" šifrovanih podataka avio-kompanije.
"Ne, naši podaci su šifrovani. Upotrebljene su druge metode, veoma sofisticirani napad kriminalaca za preuzimanje podataka. Našim sistemima je pristupljeno na ilegalan način, na veoma sofisticiran način", naveo je on
Krađa podataka, jedan od najtežih udaraca britanskoj avio-kompaniji, predstavlja još jedan peh po reputaciju Bristiš Ervejza, ocenjuje Gardijan. U maju prošle godine, ova avio-kompanija je pretrpela IT katastrofu kada je strujni udar u njenom kontrolnom centru blizu Hitrou aerodroma doveo do globalnog prekida letova, ostavljajući desetine hiljada putnika "zatočene", pre svega na londonskim aerodromima, podseća list.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!