Matić: "Bezbednost dece na internetu najvažnija"

|   Info
Ministrastvo trgovine, turizma i telekomunikacija četvrtu godinu za redom sprovodi projekat IT karavan, koji je posvećen povećanju bezbednosti dece na internetu. Podaci govore da više od sedamdeset odsto dece koristi društvene mreže i savremene tehnologije za zabavu, a naš cilj je de im ukažemo na važnost korišćenja tih tehnologija i u procesu obrazovanja, kaže državni sekretar u Ministarstvu, Tatjana Matić, i dodaje da nisu cilj samo zabrane, već i promocija onog najboljeg u tim tehnologijama.

It karavan ove godine polazi iz Beograda, zatim sledi Zrenjanin, Niš, Novi Pazar, Čačak, a finalni događaj i finalno takmičenje za pobednike iz ovih gradova održaće se u Beogradu u Domu omladine, 22. maja. Cilj IT karavana, koje sprovodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, je edukacija dece o bezbednosti na internetu i informisanje o prednostima, ali i manama istog.

 

IT karavan u Beogradu počeo je kvizom znanja, a u predselekciji je bilo više od hiljadu dece koja su učestvovala, pa su tako na takmičenje došli najbolji. Mališani su pokazali šta znaju o bezbednosti dece na in ternetu, kao i o savremenim tehnologijama, a mi smo se uverili, da su takmičari dobro pripremljeni i informisani o tome šta su opasnosti na internetu, a šta njegove prednosti.

 

Na osnovu podataka iz Nacionalnog kontakt centra za bezbednost dece na internetu najzastupljenije je vršnjačko nasilje, kada govorimo o opasnostima na internetu.

 

Nacionalni kontakt centar, koji je ove godine obeležio dve godine rada, imao je više od sedam ipo hiljada poziva i 139 prijava sa elementima krivičnog dela, koje su dalje prosleđene resornim nadležnim institucijama, a pre svega Ministarstvu unutrašnjih poslova i Tužilaštvu za visokotehnološki kriminal, kaže državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Tatjana Matić. Građani se mogu besplatno obratiti ovom centru na broj telefona 19833 ili putem onlajn platforme „Pametno i bezbedno“.

 

Novinar: Danijela Perović

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar