Izvor: FoNet, RTS
Šapić je u programu Radio-televizije Srbije rekao da je Beograd u poslednjih deset godina dobio više od 250.000 automobila i znatno se urbanistički promenio, što su i razlozi nagomilanih saobraćajnih problema.
Povodom uklanjanja starog i izgradnji novog savskog mosta na toj lokaciji, koju prate protesti građana, Šapić je poručio da su preduzete sve mere kako bi saobraćaj što bolje funkcionisao tokom tog procesa i dodao da su, osim kružnih tokova koji su urađeni u Novom Beogradu, proširene i brojne ulice.
"Savski most mesec dana ne radi. Da li imamo potpune kolapse? Grad funkcioniše, ako ne računamo blokade i kad padne kiša, ali smo preduzeli i mere da bi tako bilo. Omogućili smo da se iz Balkanske ulice prođe do Nemanjine, posebna vozila, proširenja ulica“, naveo je Šapić.
Kada je reč o kapitalnim projektima, Šapić je rekao da neke stvari zavise od Grada Beograda, a neke ne.
"Najveće kapitalne projekte oduvek je u glavnom gradu finansirala Vlada Srbije, pa tako i predstojeće, među kojima je metro kao ključni nacionalni projekat", kazao je Šapić.
Prema njegovim rečima, izgradnja metroa ide svojim tokom i nada se da će Beograd prvu liniju dobiti u roku koji je planiran.
Metro "ne može da bude realizovan bez podrške najvažnijeg političkog autoriteta predsednika države, Vlade i Grada Beograda. Nisam se previše po tom pitanju eksponirao, jer to vodi ministar finansija Siniša Mali", naveo je Šapić.
Šapić je ocenio i da ne postoji grad na svetu veličine Beograda, u kojem živi dva miliona ljudi i koji nema metro, a da se brže prolazi.
Šapić je izrazio i uverenje da će se Beograd u naredne četiri godine, zahvaljujući izložbi Ekspo 2027, promeniti kako se nije promenio u prethodnih 15-20 godina.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!