Izvor: FoNet, Beoinfo
On je, prilikom obilaska novog kružnog toka u Pop Lukinoj i završenih radova u Karađorđevoj ulici, apelovao da vozači koji idu od Novog Beograda i prelaze u stari deo grada, isključivanjem u Karađorđevoj ulici, koriste taj tranzit ulaskom u Vojvode Bojovića.
Prolaskom oko Kalemegdana vozači stižu do Ulice cara Dušana, čak i do Francuske, dva i do tri puta brže nego da idu kroz Terazijski tunel i putem koji najveći deo Beograđana koristi. Prosto, to je jedna vrsta navike jer je ovaj deo grada uvek bio "zapetljan", a mi sada sve radimo da povećamo protok saobraćaja i da možete da zaobiđete centar grada i stignete brže, objasnio je Šapić.
On je najavio za jesen, a u skladu sa vremenskim prilikama, nastavak proširenja Bulevara vojvode Bojovića, kako bi se imale po dve saobraćajne trake u jednom smeru oko Kalemegdana, sve do Ulice cara Dušana.
Sa preduzećem Beograd na vodi dogovoreno da se od naredne godine gradi još jedna saobraćajnica, koja će imati isključenje iz Karađorđeve ulice i ići paralelno sa rekom Savom. Ona će prolaziti ispod Starog savskog mosta, kao i budućeg novog mosta, te se u nastavku ulivati u Bulevar Vudroa Vilsona, a dalje tom trasom sve do Gazele i dalje ka Sajmu i Obrenovačkom putu, objasnio je Šapić.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!